domingo, 1 de outubro de 2017

BENVIDA DE HERCULINO





Ola a tod@s:

Cantas ganasssss tiña xa de empezar a partillar con vós. Supoño que pasáchedesssss unhas estupendas vacacións, agora toca divertirse no colexio.
Este verán estiven facendo un cursiño de informática e a partir de agora vou comunicarme con vós polo blog da biblioteca, pero non vos descuidedes por que na miña caixiña atoperedes agasallos e tamén podedes deixarme todas as mensaxes que queirades.

Xa empezou o outono e o meu bosque está moi fermoso, aquí tedes unha fotografía:


Fermoso, non si?  Por este camiño vou todos os días  a visitar a miña avoa, a pobre xa ten cento cincuenta anos e cóstalle un pouco camiñar.
Como vedes xa está cheo de follas e as cores das árbores son douradas. Tamén empezan a caer castañas dos castiñeirosssssss. Mmmmm canto me gustan!!! E os cogumelos, que me decidesssss!!! A que son fermosos.
Como estou moi ilusionado con isto da informática vou  probar a ver se podo deixarvossss un video do outono no meu bosque:


Creo que o conseguín!!!!

E agora ides a coñecer a miña casa. A que tamén semella un cogumelo...


Adiviña de outono!!!

ALTA ESTOU

LADRÓN VEXO VIR

DO MEU CARAPUCHO

NON PODO FUXIR.

Que será, será!!! Deixádeme a resposta no cofre.

E, xa sabedes.... Bicossss gnomicos, ssssempre co nariz.


HERCULINO.

Ningún comentario:

Publicar un comentario